duminică, 16 ianuarie 2011

Dumnezeu spune: DA!



    L-am rugat pe Dumnezeu sa-mi dea putere, El, in schimb, m-a facut slab ca sa invat modestia si smerenia. 
    L-am rugat pe Dumnezeu sa-mi dea ajutor ca sa pot face fapte mari, El a facut din mine un om cu putin curaj ca sa pot face fapte bune.

    L-am rugat pe Dumnezeu sa-mi dea succes in slujba ce am dorit sa o fac pentru El, am cerut ca orice piedica sa se micsoreze si momentele de slabiciune sa fie putine. Am cerut sa urc pe mari si indepartate inaltimi, El in schimb mi-a dat durere si intristare caci o data cu ele mi-a venit o zestre de blandete in fapte si gandire. M-a lasat sa am parte de esec, dar impreuna cu esecul am primit compasiune, priceperea pe care nu o poate da succesul.
    L-am rugat ca sa-mi dea bogatie ca sa fiu fericit, El m-a facut sarac pentru ca sa fiu intelept. 
   L-am rugat ca sa imi dea toate lucrurile de care am nevoie ca sa ma pot bucura de viata, El mi-a dat viata ca sa ma pot bucura de toata lucrurile. 
    L-am rugat ca sa imi dea viata linistita fara necazuri,  El mi-a dat probleme de tot felul ca sa cresc prin ele,  depasindu-le.
    L-am rugat pe Dumnezeu sa-mi dea… dar n-am primit nimic din ce am cerut insa am primit tot ceea ce a trebuit sa am. Rugaciunile mele au fost ascultate in mod contrar de cum m-am rugat eu,  dar El m-a invatat ca noi nu ne rugam pentru lucrare ci rugaciunea este lucrarea.

   Intre toti oamenii eu sunt binecuvantat, dar as fi fost fara binecuvantare de mi-ai fi dat raspuns la cererile mele neintelepte. Dumnezeu nu mi-a dat intodeauna ceea ce mi-am dorit, dar El mi-a dat intotdeauna ceea ce aveam nevoie si ii multumesc pentru modul in care m-a binecuvantat.





Niciun comentariu: